Teholauantai

Teholauantain aikataulu löytyy täältä!



Body & Syke

Ohjaaja: Mette Nenonen

Tunti sisältää sykkeen nostoa helpoilla liikkeillä vauhdikkaan musiikin tahdissa sekä oman kehon painolla tehtävän monipuolisen lihaskunto-osuuden. Tunnista saa omalle kuntotasolle sopivan keventämällä liikkeitä ja jättämällä hyppyjä pois.

Kuntonyrkkeily

Ohjaaja: Elina Finning 

Kuntonyrkkeilyssä pidetään hauskaa, nostetaan sykettä, parannetaan lihaskuntoa ja samalla poistetaan stressiä! Tunnilla tehdään vuorotellen kuntonyrkkeilysarjoja ja lihaskuntoa. Kuntonyrkkeily parantaa tehokkasti peruskuntoa ja on hyväksi niska- ja hartiaseudulle sekä selälle. 

Tunti soveltuu erittäin hyvin kaikentasoisile liikkujille. Halutessasi saat tunnista todellisen tehotreenin, mutta myös aloittelevat kuntoilijat pysyvät hyvin mukana, koska sarjat ja liikkeet ovat yksinkertaisia ja tehokkaita. Jokainen osallistuja voi tehdä nyrkkeilysarjat omaan tahtiinsa ja monista lihaskuntoliikkeistä on mahdollista tehdä joko kevyempi tai raskaampi versio.

RPV

Ohjaaja: Johanna

Reisi-Peppu-Vatsa -tunnilla tehdään sykettä nostava alkulämmittely ja loppuun loppujäähdyttely sekä lyhyet venytykset. Tunnin sisältö koostuu keskivartalon lihaksia aktivoivista ja niitä vahvistavista lihaskuntoliikkeistä. Käytämme apuna kehonpainoa sekä erilaisia välineitä. Tällä tunnilla löydät takuuvarmasti vatsa-, pakara- sekä reisilihaksesi!