Teemalauantai

Teemalauantain aikataulu löytyy täältä!

Body & Syke

Ohjaaja: Piia Koivula

Tunti sisältää sykkeen nostoa helpoilla liikkeillä vauhdikkaan musiikin tahdissa sekä oman kehon painolla tehtävän monipuolisen lihaskunto-osuuden. Tunnista saa omalle kuntotasolle sopivan keventämällä liikkeitä ja jättämällä hyppyjä pois.

Functional

Ohjaaja: Elina Finning

Funktionaalisen treenin tavoitteena on harjoittaa omaa kehoa ylläpitämään ja kehittämään sille tärkeitä asioita. Tunnilla tehdään monipuolisia ja kokonaisvaltaisia liikkeitä, jotka parantavat kehonhallintaa, lihaskuntoa, kestävyyttä, liikkuvuutta ja tasapainoa. Syke nousee tehokkaasti, koska liikkeet kuormittavat samaan aikaan useita eri lihasryhmiä. Tunnilla liikkeet tehdään 2-5 liikkeen patteritreeninä tai kuntopiirinä. Tunti soveltuu kaikentasoisille liikkujille, koska monista liikkeistä on mahdollista tehdä joko helpompi/kevyempi tai haastavampi/raskaampi versio.

Hard & Heavy

Ohjaaja: Laura Koistinen

Riuska kunnonkohotussessio astetta rankemman menon ystäville! Tunti koostuu lämmittelystä, vuorottelevista sykkeennosto- ja lihaskunto-osioista, jäähdyttelystä ja venyttelystä. Pääosassa on kehonpainoharjoittelu ilman monimutkaisia askelsarjoja. Tällä tunnilla hiki virtaa ja kroppa vahvistuu asiaankuuluvan raskaan soundtrackin siivittämänä. Rock on!

Tunnille tarvitset joustavat vaatteet, juomapullon, jumppakengät ja -maton.

RPV

Ohjaaja: Annukka Salpakoski

Reisi-Peppu-Vatsa -tunnilla tehdään sykettä nostava alkulämmittely ja loppuun loppujäähdyttely sekä lyhyet venytykset. Tunnin sisältö koostuu keskivartalon lihaksia aktivoivista ja niitä vahvistavista lihaskuntoliikkeistä. Käytämme apuna kehonpainoa sekä erilaisia välineitä. Tällä tunnilla löydät takuuvarmasti vatsa-, pakara- sekä reisilihaksesi!