Tiedote koronaviruksen vaikutuksesta Illusionin toimintaan

14.3.2020

Päivitetty tiedote 16.3. klo 19.00

Hallituksen linjauksen mukaisesti harraste- ja kilpatoimintamme toteutetaan kotiharjoitteluvinkkien ja onlinetreenien avulla toistaiseksi, vähintään 14.4. saakka. Myös Illusion halli suljetaan keskiviikkona 18.3. toistaiseksi.

Lasten harrasteryhmille jaamme kotitreenivinkkejä sosiaalisen median kautta. Luvassa myös livetreeniä, pysy kuulolla!

Aikuisten ryhmäliikuntaharrastajat ja Ikiliike: Muistakaa liittyä facebookryhmiin. Sinne tulossa pian materiaalia kotiharjoittelun tueksi. Ryhmissä voi myös kysyä vinkkejä ja jakaa ajatuksia!

Joukkuevoimistelu- ja tanssijoukkueet: valmennus toteutetaan kotitreeniohjelmien ja onlinetreenien avulla. Valmentajat ovat harrastajiin yhteyksissä ja antavat ohjeet harjoitteluun!

Muistakaa käsihygienia, pysykää terveinä ja pitäkää läheisiinne yhteyttä. Onneksi nykyään on yhteydenpitoon paljon eri mahdollisuuksia, vaikka fyysinen välimatka olisikin suurempi. Yhdessä tästäkin tilanteesta selvitään!

--------------------------

Tiedote 14.3.

Suomen hallituksen koronavirustilanteeseen liittyvän linjauksen mukaisesti kaikkien seuran ryhmien harjoitukset ovat joko peruttu tai järjestetty vaihtoehtoisella tavalla 29.3. saakka.

Illusionin johtokunta on 14.3. päättänyt kokouksessaan, että kaikki seuran harraste- ja kilpatoiminnan harjoitukset on peruttu tai järjestetty vaihtoehtoisella tavalla toistaiseksi, vähintään 29.3. saakka. Seuraamme tilannetta ja tiedotamme viikolla 13 loppukevään toiminnasta. Kautta ollaan valmiita jatkamaan kesään, tilanteen niin salliessa.

Tauon aikana harrasteryhmille tarjotaan vinkkejä ja materiaalia kotiharjoittelun tueksi. Materiaalia tulossa ensi viikon aikana sähköpostitse sekä sosiaalisen median kautta. Kilparyhmien valmennus toteutetaan etäyhteyden ja kotiharjoitusohjelmien avulla.

Lisäksi kaikki seuran tapahtumat on peruttu toukokuun loppuun saakka. Tämä tarkoittaa 29.3. Illusion Cup ja Stara -tapahtuman ja 27.4. seuran kevätnäytöksen peruutusta.

Tilanne on täysin poikkeuksellinen ja valmiita vastauksia ja toimintamalleja ei ole kenelläkään. Pyrimme järjestämään harrasteliikunnalle korvaavat harjoituskerrat, joten tässä vaiheessa emme palauta toimintamaksuja.

Meille tärkeintä on jäseniemme ja työntekijöidemme hyvinvointi. Muistakaa olla tarkkoja käsihygieniasta ja pidetään liikunnasta huolta toistaiseksi omatoimisen kotiharjoittelun kautta!

Lisätietoa on mahdollista kysyä sähköpostitse osoitteesta toimisto@illusion.fi tai puhelimitse maanantaina klo 9-15 numerosta 040 5056341 (Johanna Karhunen).

Terveisin,
Illusionin johtokunta