Tiedote koronaviruksen vaikutuksista toimintaamme

17.5.2020

Päivitetty tiedote koronaviruksen vaikutuksista Illusionin toimintaan. Päivitetty 17.5.2020

Hyvät Illusionin jäsenet, harrastajat, vanhemmat ja tukijat,

Illusionin aikuisten ja lasten harrasteliikunta on nyt kevään osalta saatu päätökseen. Kevään harrasteliikuntakausi päättyi poikkeusajasta huolimatta huhtikuun loppuun. Tarjosimme harrastajille maalis- ja huhtikuun ajan materiaalia tallenteiden ja liveharjoitusten kautta kotiharjoittelun tueksi. Toivottavasti ensi syyskuussa pystymme järjestämään harrastetoiminnan normaaliin tapaan. Facebook-ryhmän materiaalit ovat edelleen käytettävissä, joten sieltä kannattaa hakea ideoita ja innostusta kotiin!

Yli 10-vuotiaiden kilpailevat joukkueet ovat aloittaneet 14.5. alkaen pienryhmäharjoittelun ulkotiloissa hallituksen ja Voimisteluliiton antamia ohjeita ja rajoituksia noudattaen. Alle 10-vuotiaiden joukkueet jatkavat etävalmennuksessa toukokuun loppuun saakka. Tanssin joukkueet ovat jatkaneet etäharjoittelua ja päättävät kautensa 31.5.

Kesäkuun alussa kaikki joukkuevoimistelujoukkueet palaavat normaalimpaan harjoitusarkeen. Osa harjoituksista toteutetaan sisätiloissa, osa ulkotiloissa ja osa etävalmennuksena. Tästä ohjeistamme joukkueita lähempänä kun saamme hallituksen ja Voimisteluliiton tarkemmat linjaukset harjoittelusta.

Kesäkuussa 1.6. alkaen saamme aloittaa myös aikuisten puistojumpat. Niistä lisätietoa löytyy www.illusion.fi/aikuiset. Lisäksi kesäkuun loppuun asti lisäämme tallenteita ja järjestämme liveharjoituksia aikuisten ja lasten kesätreeniryhmissä Facebookissa.

Haluamme olla yhteisö, jonka jäsenet yhdessä tukevat ja auttavat omalla toiminnallaan seuraa tämän poikkeustilan yli, jotta toimintamme voi jatkua myös tulevaisuudessa. Meillä toimii taustalla aktiivinen johtokunta ja joukko vapaaehtoisia, jotka tekevät aktiivisesti töitä sen eteen, että tästä selvitään yhdessä, entistä vahvempana. Jos haluat olla mukana auttamassa ideoimalla, talkoilemalla tai kehittämällä toimintaa, olet tervetullut. Iso kiitos tässä vaiheessa jo jokaiselle toimijalle, jotka ovat näyttäneet tässä vaikeassa tilanteessa, miten seurasydän sykkii!

Seuraamme jatkuvasti koronavirustilannetta sekä viranomaisten suosituksia ja tiedotamme tilanteiden muuttuessa.

Olympiakomitean tiedotteen harjoittelun järjestämisestä:

Kiitos teille jokaiselle, yhdessä eteenpäin!